ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

Shimmer glam makeup - proizvodi + tutorial ;)

Drage moje dame,
jako dugo nisam napisala niti retka jer nisam imala vremena, no danas sam si dala u zadatak da odradim jedan tutorial u kojem ću vam pokazati kako doći od ovoga
do ovoga 
pa ako vas zanima, nastavite čitati :)
Dakle, prvo sam lice očistila micelarnom otopinom Mixa Sensitive skin expert, Anti-dryness, Face and eyes- Dry skin. Osobno sam vrlo zadovoljna ovom micelarnom otopinom jer odlično obavlja posao uklanjanja šminke i nečistoća na koži a da pritom ne iritira područje oko očiju (što mi je inače bolna točka). Nakon čišćenja uslijedila je hidratacija lica (opet) Mixa Sensitive skin expert, 24hr Light Moisturising Balancing Cream, za normalnu i miješanu kožu. Krema je vrlo ugodna na koži, hipoalergena je, bez boja i parabena. Na kapke sam nanjela primer ( iliti bazu po naški :) ) i to od Makeup Factory Sensitive Eye Shadow Base
Krećemo sa šminkanjem. Na cijeli kapak do pregiba i malo iznad nanjela sam sjenilo iz palete L'oreal True Nudes Taupe nude N3 (ono koje je označeno brojem 3 na poleđini palete), preko njega sam nanjela MAC pressed pigment Moth (u koji sam se zaljubila na prvi pogled...izgleda da ipak patim na šljokice :) ) uz pomoć MAC Fix plus-a ( njime sam našpricala kistić da spriječim pretjerano rasipanje šljokica i postignem bolji intenzitet boje i sjaja). Pigment je išao samo do pregiba. Nakon toga sam stavila crnu olovku ( Beaurjois Khol & Contour ultra black ) u unutašnji dio kapka ( i na gornji i na donji dio) te malčice još poradila na definiciji pregiba sjenilom označenim brojem 1 iz spomenute palete. Nakon toga došao je red na maskaru ( Estee Lauder Sumptuous Extreme 01 Extreme black ) za koju imam samo riječi hvale, te na ljepljenje trepavica ( Red Cherrys #73) u kombinaciji s Duo ljepilom ( jedino kojem vjerujem da će držati ). Oči su gotove i ostalo je još dovesti lice u red :) Išla sam isprobati La Roche-Posay Toleriane Teint, Hydrating Water-cream Foundation. Iako sam zadovoljna prekrivanjem koje je srednje i može se lagano nadograditi, nisam zadovoljna time što je moje lice na njega odreagiralo jakim sjajem ( i ne mislim pri tom na onaj divni satenski sjaj nego na masni sjaj ) tako da to nije proizvod koji bih ponovo kupila ( iako sam prezadovoljna njihovom preparativnom kozmetikom ). Na podočnjake je došao još jedan must have proizvod kojem sam vjerna već godinama a to je Lancome Effacernes Longue Tenue 02 Beige Sable - kod nas ih možete kupiti u samo dvije nijanse ( 01 i 02 , oba za svijetlu kožu ). Konturiranje sam odradila mat smeđe-pepeljastim sjenilom u vrlo laganom nanosu te s vrlo malo Clinique-ovog pudera u prahu prešla T-zonu. Rumenilo je bilo Beaurjois Rose D'or br. 34. Na usnama je Kryolan Lip Rouge LC001 i preko njega L'Oreal sjajilo Glam Shine  br. 723. 

Nadam se da vam se sviđa ovaj makeup look i da sam vam barem malo olakšala potragu za kvalitetnim proizvodima.
Do čitanja,
lijep pozdrav od mene :*

Nema komentara :

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.