nedjelja, 29. ožujka 2015.



Kako se našminkati koristeći minimum proizvoda???


Dakle, u prošlom postu sam vam obećala pokazati kako izgleda kada se šminkate koristeći samo smeđu olovku, korektor i malo pudera u prahu/kamenu. Moj današnji alat su bili isključivo moji prsti i ona "pufna" za potapkati puder u prahu preko lica, a koristila sam se slijedećim proizvodima :
puder u kamenu - Maybelline Affinitone, iste marke je i korektor (tekući), olovka za oči -Bourjois Khol Contour Brun Design 78, te maskara - L'Oreal miss Manga. Ta četiri proizvoda su činila osnovni makeup, a rumenilo - Bourjois 34 rose d'or i sjajilo - Estee Lauder 06 Coral Chic su bili dopunski proizvodi koji su dali dozu topline tom neutralnom smeđem look-u. 
Proces bi išao otprilike ovako

na prvoj slici je lice hidratizirano kremom AQUAporin active - light (budući da imam miješanu kožu sklonu mašćenju a s druge strane joj izrazito fali vlage), slijedilo je "strateško točkanje tekućeg korektora koji sam utapkala prstima u lice.
Kako moje lice izrazito traži konturiranje taj dio sam odradila uz pomoć smeđe olovke. Izvukla sam konture oka te doslovno povukla crte po licu gdje sam željela napraviti sjenu. Za blendanje olovke na licu, nema boljeg alata od vlastitih prstiju (jer toplina ruku pomaže u zagrijavanju proizvoda i lakšoj "distribuciji" na željena mjesta na licu. Osjenčala sam oči, također razvlačeći olovku prstima nakon čega sam sve dobro fiksirala puderom u kamenu (da ne "pobjegne" s lica i da se ne nakuplja u pregibu kapka). Sve što sam dalje trebala napraviti, bilo je staviti malo maskare te prijeći na usne. U prvom koraku sam ocrtala usne smeđom olovkom i lagano prstima razvukla boju da ne bude intenzivno tamno smeđa. Nakon toga sam postupno dodavala tekući korektor, blendajući prstom prema rubovima, da dobijem "nude" varijantu na usnama. Tu sam mogla mirne duše stati s nanošenjem makeup-a jer je sve bilo na svom mjestu, međutim ja ne bih bila ja da nisam još malo doradila look. Dodala sam mrvicu rumenila na obraze i sjajilo na usne i to je bilo to. :)  Završni rezultat je ovakav
a za večer, ukoliko stavite crveni ruž (ja sam koristila Kryolan LCP 650), može biti i ovakav :) 
Imajte na umu da ovo nije profi makeup, nego samo da vam pokažem da se zaista možete kompletno i dobro (ne odlično) našminkati s minimumom proizvoda dostupnih svima te bez ijednog pomagala (izuzev vaših prstiju).  Nadam se da vam se svidjelo i da ćete me čitati i u buduće. 
Lijep pozdrav,
Maja :)

Nema komentara :

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.